У Норвегії блогерів зобов'яжуть повідомляти про "відфотошоплені" знімки.
Про це повідомляє BBC.
Незабаром там вступлять у дію зміни до закону про маркетинг, згідно з яким місцеві блогери та рекламодавці не матимуть права публікувати "відфотошоплені" зображення, не попередивши про це своїх підписників. Зміни зачеплять усіх, хто публікує платні рекламні пости в соцмережах, - зокрема, блогерів, акторів, співаків та інших знаменитостей.
На урядовому сайті йдеться, що мета закону - знизити тиск на суспільство, який спричиняють "ідеалізовані люди в рекламі".
"З-поміж іншого, запроваджується обов'язок позначати відретушовану або змінену будь-яким іншим чином рекламу, коли це означає, що тіло людини відхиляється від реальності з точки зору форми, розміру та вигляду шкіри", - йдеться у поясненні.