комунальне підприємство
Телекомпанія "прилуки"

Революція в блогерстві: зобов'яжуть повідомляти про "відфотошоплені" знімки

У Норвегії блогерів зобов'яжуть повідомляти про "відфотошоплені" знімки.

Про це повідомляє BBC.

Незабаром там вступлять у дію зміни до закону про маркетинг, згідно з яким місцеві блогери та рекламодавці не матимуть права публікувати "відфотошоплені" зображення, не попередивши про це своїх підписників. Зміни зачеплять усіх, хто публікує платні рекламні пости в соцмережах, - зокрема, блогерів, акторів, співаків та інших знаменитостей.

На урядовому сайті йдеться, що мета закону - знизити тиск на суспільство, який спричиняють "ідеалізовані люди в рекламі".

"З-поміж іншого, запроваджується обов'язок позначати відретушовану або змінену будь-яким іншим чином рекламу, коли це означає, що тіло людини відхиляється від реальності з точки зору форми, розміру та вигляду шкіри", - йдеться у поясненні.

ВIДПОВIДАЛЬНIСТЬ ТА ЗОБОВ`ЯЗАННЯ
Редакція може не поділяти точку зору авторів і не несе відповідальності за зміст републікованих матеріалів.
ШАНОВНІ КОМЕНТАТОРИ! Редакція веб-сайту не має намірів обмежувати свободу слова, але залишає за собою право видаляти висловлювання з уживанням нецензурної лексики та образ на адресу авторів матеріалів і їх фігурантів.